نتایج کنکور سالیان اخیر نشان می‌دهد در یک آزمون فیزیک با درجة سختی متوسط فقط حدود یک درصد داوطلبان می‌توانند این درس را بالای 60 درصد بزنند! مشکل کجاست؟ مشکل اول در یادگیری این درس و مشکل دوم در عدم مهارت برای حل تست‌ها در زمان کم است.

دورة تصویری کلاس‌های فیزیک پیشرفتة مؤسسة کاپ با این هدف که دانش‌آموزان را به بالاترین درک و مهارت در درس فیزیک و به دنبال آن درصد فوق‌العاده در کنکور برساند طراحی و ضبط شده است.

مدرس این مجموعه  «استاد احمد مصلایی» از خوش‌نام‌ترین دبیران ایران است که سابقة بیش از 20 سال تدریس در مدارس سمپاد را دارد. استاد مصلایی فیزیک را از سطح ابتدایی شروع به تدریس و تا سطح پیشرفته ادامه می‌دهد. آنچه این مجموعه را از مجموعه‌های مشابه متمایز می‌کند، موارد زیر است:

  1. تدریس کاملاً مفهومی و بسیار کامل کتاب، طوری که شما را از هر منبع آموزشی دیگر بی‌نیاز می‌کند.
  2. آموزش مهارت‌های تست‌زنی (بعضی از این مهارت‌ها مختص کلاس‌های استاد مصلایی است و از هیچ منبع دیگری قابل دریافت نیست!).
  3. جزوه‌ای بی‌نظیر با رویکرد تصویری که طراحی و تألیف آن دو سال طول کشید!
  4. در این مجموعه، علاوه بر تست‌های کنکور سراسری، تست‌های منتخب همة کنکورهای آزمایشی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
  5. یکی از آثار مهم استاد مصلایی، تألیف کتاب «فیزیک نردبام» برای انتشارات خیلی سبز است. به گواهی نظرسنجی‌ها، این کتاب منبع اول فیزیک دانش‌آموزان رتبه‌های برتر کنکور در رشته‌های ریاضی و تجربی از سال 98 تا کنون است. تدریس استاد کاملاً هماهنگ با کتاب نردبام است و دانش‌آموزان می‌توانند پس از دیدن ویدئوهای هر بخش، بدون هیچ مشکلی، تست‌های مربوطه را از کتاب نردبام حل کنند و به این ترتیب یکی از مشکلات دانش‌آموزان در حل تست‌های کتاب نردبام (نداشتن پیش‌نیاز لازم برای حل تست‌ها) برطرف می‌شود.

امیدواریم و مطمئنیم  با دیدن این مجموعه به تحولی عجیب در درک مفاهیم فیزیک و حل تست‌های آن خواهید رسید.